Nikosi 2011.05.24. 00:03

Én és a FIDESZ

Némi aktualitás az elején. Kezdetnek egy kis kormány fényezés. Az új rendelkezés közül van kettő amivel maximálisan egyet tudok érteni. A szlovák és egyéb külföldi rendszámokkal kapcsolatos visszaélésekkel szembeni fellépés. A másik pedig akár 10 év adócsalásért. Egyet le kell szögeznem a FIDESZ néha tényleg értelmes ötletekkel áll elő, de sajnos vannak olyan ötletek amik, ugyan jók, de a megvalósítás közben elkúrják. Ilyen voltak például maga az alkotmány, ilyen például a jelenlegi korengedményes nyugdíjak kérdése, vagy hozhatnám a 98%-os adót is. Sorolni lehetne tovább is, de ezekből látszik, szerintem, hogy az ötletek nem rosszak de megvalósításuk hát...

Itt vége is a fényezésnek és jöjjön az ami már vérlázító. A MÁV-val kapcsolatos dolgokra egy külön posztot kívánok szentelni így azokra itt nem térnék ki. Az ami gyalázatos az az, hogy miközben kommunikáljuk azt, hogy mindenki küzdjön az államadósság ellen, mindenkinek oda kell tennie magát, és mindenkinek le kell mondani, meg kell húzni a nadrág szíjat. Addig egyesek 10 %-os fizetés emelést kapnak, meg 150.000 forint egyszeri plusz apanázst. Sajnos a fiuk sikeresen képesek vizet prédikálni és közben tokaji aszút vedelni. Na ez az egyik amiért én nagyot csalódtam a FIDESZ-ben.

 

Két éve még a FIDESZ támogatója voltam, támogattam és egyet értettem a másik útban. Mert tényleg van másik út, de sajnos a fiúk nem arra a másik útra gondoltak. Mert a FIDESZ másik útja nem egy másik út csak az elkúrtuk egy kicsi módosított változata.

 

Eddig minden választáson a FIDESZ mellett szavaztam, és nem a 14 havi nyugdíj meg az ígéretek miatt. Mert azt csak egy szellemi fogyatékos hihette el, hogy reálisak. Nem a fiúkat azért támogattam, mert értelmes embereknek, hozzáértőknek gondoltam. Mert amit 98-2002-ben csináltak messze nem volt tökéletes, de volt benne perspektíva. Sajnos az élet engem igazolt 2002-2010 között és a MSZP mást sem tett csak elkúrta. Ekkor (2010) örömmel mentem szavazni, örültem mert volt esély egy komoly FIDESZ győzelemre, és arra, hogy a magyar politika legkártékonyabb képződménye az SZDSZ a megérdemelt helyére kerüljön a pöcegödör legaljára ahova valók egytől egyig.

 

Eleinte úgy tűnt, a FIDESZ észnél van. „Lelkes” voltam úgy éreztem végre jó kezekbe a hajó kormánya. Hát tévedtem sajnos nem is kicsit. A fiukat meghülyítette a 2/3. Kitört az Isten komplexusok, azt hiszik csak Ők az igazság birtokosa, és ezek mentén kommunikálnak, ezek mentén intézkednek. Úgy kezdtek szép lassan viselkedni mint az elefánt a porcelán boltban. Össze vissza csapkodnak, ráadásul behoztak a politikába egy jobboldali SZDSZ-t akit KDNP-nek hívnak. Ezek is a pöcegödör aljára valók, de sajnos most felkúsztak. Remélem csak 4 évre és utána követik a testvérüket az SZDSZ-t a pottyantós budi aljára ahova valók egytől egyig.

 

A felháborodásom sokszoros, mivel én elárultnak érzem magam. A FIDESZ engem azt aki 12 évig kitartott mellettük árult el. Azzal, hogy nem a józan esszét használva kormányoznak. Azzal, hogy idióta és előre láthatóan működésképtelen gazdasági programot hirdettek. Ráadásul amit nem vártam volna a szemembe hazudnak, lassan Gyurcsányt is megdurró módon. Ködösítenek, hazudnak, és persze a MÁV tendereket megnézve ráadásul már lopni is készülnek. A vizet prédikálunk és bort iszunk el amit követnek egyszerűen nálam végkép kiverte a biztosítékot. Ha szegények vagyunk viselkedjünk is úgy, ha meg nem akkor ne papoljunk megszorításokról.

 

Egy biztos én soha többet semelyik választáson nem fogok a FIDESZ-re szavazni, még a helyhatóságikon sem. Egyet elmondhatok, hogy engem sokkal jobban irritál az amit tesznek, mint azt aki nem is szavazott rájuk eddig soha, vagy csak most nem, ez lényegtelen. Nem vagyok egyedül ebben biztos vagyok, a fiuk most dobtak el sok olyan szavazót akik stabil FIDESZ szavazók voltak, és sajnos engem már nem tudnak semmivel sem meggyőzni arról, hogy képesek az országot kormányozni. Mert potom 1 év alatt erodálták nálam nullára amit 12 év alatt felépítetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ius-murmurandi.blog.hu/api/trackback/id/tr802927666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása